وای فای رایگان در قبرستان های مسکو
نوشته شده توسط : علی افشار

مقامات شهر مسکوی روسیه از تصمیم خود برای ارایه وای فای رایگان در قبرستان های این شهر خبر دادند.

 پس از ارایه وای‌فای رایگان به شهروندان مسکویی در مترو و برخی رستوران های این شهر بزرگ کشور روسیه، اکنون نوبت به سه قبرستان بزرگ این شهر به نام های Vagankovo، Troyekurovo و Novodevichy رسیده است تا این سرویس را به طور رایگان در اختیار افرادی قرار دهند که به این مکان‌ها مراجعه می کنند.

 در این قبرستان ها افراد مطرحی همچون آنتوان چخوف ( نویسنده مشهور) ، نیکیتا خروشچف (رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق) و بوریس یلتسین (نخستین رییس جمهور کشور روسیه) به خاک سپرده شده اند.

 در همین رابطه خانم لیلیا لووفسکایا، از مدیران شهر مسکو در خصوص این طرح عنوان می کند:"قبرستان ها را می توان موزه هایی عمومی در فضاهایی باز دانست. در این اماکن افراد بر بالای قبر آدهای مشهور می ایستند طراحی فروشگاه اینترنتی و می خواهند در مورد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند. از این رو، دسترسی به وای فای رایگان می تواند در بالابردن اطلاعات مردم در خصوص این افراد بسیار موثر باشد."

 این طرح قرار است در سال آینده عملی شود و به گفته مقامات شهر مسکو اگر این سرویس با استقبال مردم رو به رو شود به زودی تمامی 133 قبرستان پایتخت روسیه به وای فای رایگان مجهز خواهند شد.

 ناگفته نماند که قبرستان های Novodevichy و Vagankovo پیش از این نیز به سرویس GPS مجهز بودند تا افراد بتوانند قبر افراد مشهور در این قبرستان را راحت‌تر پیدا کنند.طراحی فروشگاه اینترنتی




:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: